Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Selamat Hari Raya Aidiladha... semoga pengorbanan yg dilakukan demi memelihara Agama Islam dan kearah mendapat keredhaan Allah S.W.T..

Raya kali ni, x balik rumah pun.. atas sbb yg yang x dpt dielakkan, raya kali ni, raya sorang2 je la..huhu.. kali ni nk cite pengalaman raya sorang2...

sebelum raya lg dah kene halau balik ngan supervisor..huhu..
supervisor aku tu baru perasan yg aku x balik raye kali ni...pastu leh lak die suruh aku balik.. pastu depan2 die aku ckp, ni 1st time Dr suruh saya balik..hahahaha... pastu gi mkn ngan mlm ngan member aku.. ingat kan pastu nk kejar gi solat isyak kat masjid, leh takbir raye skali.. tp x sempat gak..pkul 9 mlm aku takbir ngan member aku kat court basketball.. huhu~ .. mlm raya aku gi main basketball.. main basketball smpi pkul 12.15 mlm lak tu.. (dah la esok tu nk kene gi solat sunat aidiladha...x ingat nk balik ke??haha).. balik je, trus mandi, pastu tido..

pg raya, aku gi la solat kat masjid...pastu ingat kan nk cari la kedai mane2 yg bkk utk cari mknn pagi raye ni.. satu kedai pun x bkk.. last2, set breakfast McD yg jd mknn pagi raye aku.. org lain mkn ketupat, aku mkn McD..huhu.. Mama aku leh call pg tu, ckp dieorg mkn pulut pg tu.. nk wat anak die jeles la tu..huhu..

lepas breakfast, dah xde idea nk wat pe dah... xkan nk wat research, raye ni.. pastu pkul 11.15am, member aku ajak gi melawat org sakit kat hospital.. pastu lepak kat hospital smpi pkul 2pm... then baru nk cari lunch.. ktorg gi la mkn kat CS, dah kedai lain sume tutup.. tu je option yg ade.. Thanks to member aku tu la.. dah jd tmn aku lak mase raye ni...hahaha, TQ brother..

dkt pkul 6pm la baru balik.. then kembali tepu kepala ni, xde idea nk watpe.. last2 lepak kat dpn comp, tgk tv, movie, internet... nasib baik cuti raye aidiladha ni 1 hari je.. kalo 3 or 5 hari..pengsan aku, x tau nk wat pe..

Till next post..peace out !!!

No comments:

Post a Comment